قسمت دوم رادیو کشاورزی

مطالبی که در این قسمت به آن اشاره شد:

۱-بازار داخلی فروش میوه

۲-پیشنهادی برای فروش در بازار داخلی میوه

۳-بازار های بین المللی و صادرات میوه

۴-استاندارد های کشور های مختلف

۵-اهمیت پرورش علمی میوه

۶-اهمیت و شرایط بسته بندی اصولی

۷-بررسی هزینه ها

۸-کیفیت محصول

نمونه ای از تصاویر مربوط به بسته بندی:

بسته بندی میوه-دانشکده کشاورزی

همه مشخصات روی بسته بندی درج شده است.

سیب باکیفیت+بسته بندی بسیار زیبا و جذاب= قیمت عالی

بسته بندی میوه-دانشکده کشاورزی

نوعی بسته بندی غیر جذاب

بسته بندی میوه-دانشکده کشاورزی

نایلونی که روی میوه ها کشیده شده در افزایش عمر میوه بسیار موثر است.

پالتهاي انار صادراتي ساوه که در کارتن هاي ۳٫۵ کيلوگرمي بسته بندي شده است
انار صادراتي ايران به اروپا
بسته بندی میوه-دانشکده کشاورزی

بسته بندی بسیار جذاب آووکادو

بسته بندی میوه-دانشکده کشاورزی

این نوع قالب و بسته بندی مانع از به هم خوردن میوه و نهایتا ایجاد لکه میشود.

بسته بندی میوه-دانشکده کشاورزی

 

بسته بندی میوه-دانشکده کشاورزی

 

بسته بندی میوه-دانشکده کشاورزی

 

بسته بندی میوه-دانشکده کشاورزی

جعبه هایی که بسیار جذاب بوده و نظر هر خریداری را جلب میکند و اگر میوه هم با کیفیت باشد در هر بازاری امکان فروش با قیمت خوب هست.

به امید اینکه با تلاش و پشتکار و برآورد صحیح هزینه ها(و رسیدن به اینکه هزینه بسته بندی در برار سود حاصل از آن ناچیز است) وضعیت کشاورزی را بهبود ببخشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *